onsdag 8 juni 2011

Tree Houses

 Jag har ju en "grej" för trädkojor. Det är en dröm sedan jag var barn att ha en egen trädkoja. Inte blev det någon då och inte har det blivit till våra barn heller......
 Är inte denna häftig??? Jag bara dööör. Fantasin sätter genast igång, WOW säger jag bara. Min man och jag har inte riktigt samma syn på HUR viktigt det är att ha en trädkoja då rå


Alla bilder framgooglade på google
 Jag har försökt att förklara att den inte behöver vara så avancerad. Jag har gjort massor av ritningar men av någon anledning så kommer det alltid något annat emellan


 Titta så roligt barnen har! Ja, nu blir det ju till att satsa på att bygga till barnbarnen och deras mormor/farmor


 Då kan man förstås inte bygga en så här högt upp, den som byggde den här stugan hade nog mycket tid till förfogande


 Det tror jag denna byggherre med hade, men som sagt sååå här avancerat behöver det inte vara fast det är roligt att titta på lite olika typer, finns massor om man googlar dem


Kojor över huvudtaget är ju väldigt roligt och fantasieggande. vi har byggt mycket kojor inomhus här både riddarborgar och prinsesskojor.
 Denna mysiga är från filmen The Holiday, åh me like a lot!!!!!