onsdag 15 juni 2011

Ljuva sommartid

 I går var det skolavslutning här. Jordgubbar och grädde till efterätt blev det, precis som sig bör. Min vita pion som sattes för tre år sedan kom med hela fem blommor i år, vilken lycka
 Pionfrälst har jag verkligen blivit och nu när formerna i min trädgård börjar ta fart ska jag satsa på att köpa lite fler pioner med olika blommningstid så man kan njuta lääääänge
 Jag var på Clas Olsson i veckan som var. Där är jag typ aldrig, det är alltid min man som går dit, gubbdagis som jag brukar fnysa lite till honom. Nåväl, det var panik med en grej så jag sprang dit och fullkomligen snubblade över en fejk Robert!!!! Nu fick han följa med hem, får väl kalla honom för Robban då *fniss*
Det är lite femtiotalsstuk över denna radio och det passar ju bra i vårt hus som är från 1957. Nu ska jag städa lite i huset till tonerna som strömmar ut från Robban
Tjing!