torsdag 23 juni 2011

Tack och Hej - leverpastej!

 Jag tror att alla som kikar in här märker min brist på inspiration att blogga. Det finns så mycket annat som tar tid och jag hinner aldrig få till roliga foton känner jag. Mina största intressen, heminredning, trädgård och att sticka och virka pysslar jag alltid med




 Vem vet kanske jag kommer tillbaka med en annan blogg som är mer inriktad på trädgård eller en blogg med stickinspiration. :)
Just nu är det regn i Stockhom idag = med stickning. Jag ska jobba hela midsommarhelgen och det känns inte som ett offer just nu med denna väderprognos. Vårt utekök är i princip färdig, går bara aldrig att måla för det hinner rju aldrig torka upp mellan skurarna, suck!
Ett hjärta till alla er som besökt min blogg och kommenterat, det har varit såå roligt och jag lovar att lämna ett avtryck till er om jag dyker upp i en ny skepnad ;)
Haa en underbar sommar!


* K R A M *