fredag 10 juni 2011

Rött inte bara en julfärg

 Rött är verkligen inte bara en julfärg. Den är såå otroligt somrig. I vanliga fall är det en blå vind som blåser in här när sommaren närmar sig men i år är den vinden röd. Jag syr och klipper till tygbitar till quilten och lite annat som går i rött nu till sommarhemmet. Här kommer två inspirationsbilder som jag är kär i
Förutom att bygga klart uteköket och fixa i trädgården syr jag alltså lite på lediga stunder vilka inte är så många så det går med snigelfart. annars är jag just nu jagad av det dåliga samvetet. Det känns som om alla vill ha en bit av mig och som om jag inte hinner med det viktiga i livet utan bara rusar runt för att tillfredställa så mångas behov som möjligt, någon annan som känner igen sig???
Well, i helgen är det min jobbarhelg och då kan man inte göra så mycket annat än att koncentrera sig på det, rätt skönt ändå
Hoppas ni hinner njuta lite av sommaren
Kram