tisdag 3 maj 2011

Massor av "vill ha"

Jag tycker dessa skinnfåtöljer i Chesterfield stil är sååå snygga, speciellt när de är lite slitna. Skulle så gärna vilja ha en sådan gammal, som är sliten på rätta ställena
Jag visar här massor av härlig inspiration på saker som jag vill ha, allt har jag hittat på denna inspirerande blogg.
Jag gillar verkligen det här slagbordet, stolarna, fårskinnen, den vita miljön och pricken över i - kristallkronan
Det här är väl bara hur läckert och kreativt som helst. Göra ett bord av en gammal dörr och ett par bockar - me like! Passar såå bra på landet
Underbart vilsamt sovrum som jag skulle sova som en prinsessa i
Jag är kär i alla dessa fina kuddar. Jag skulle gärna sätta mig och sy en hög sådana till mig själv, det är bara den där tiden ni vet som aldrig finns...
Mitt absolut bästa redskap just nu är vattenkannan. Mycket vattna på nyplanterat är det i min lilla garden
Gamla fina solstolar och fina trädgårdssoffor är ytterligare något som ligger mig varmt om hjärtat
Dessa fina vita skålar är ytterligare en "vill ha" sak. Jag ska börja samla på vitt vackert porslin mycket mer än vad jag har gjort tidigare