torsdag 12 maj 2011

Dusty deco

 Den här gungstolen är såå ball tycker jag.  Den industriella looken är så fin att bryta av det shabbiga och chica tycker jag
 Att jag gillar gamla saker har väl ingen i min bekantskapskrets missat direkt. Helst vill jag ju köpa sådana leksaker till mina barnbarn med
 Tyvärr är inte deras föräldrar lika angelägna om att jag ska göra det. Fast det finns så mycket fina och roliga gamla leksaker
 Sådana här gamla stolar eller bänken med likdant mönster letar jag jämt efter på loppisar och affärer som säljer gamla saker
 En vagn till barnen, läcker!!!!
 Hur snygga är inte dessa gamla verktygslådor??? En tia får de av mig
 Sådana här skåp fast vita är omklädningsrummet fyllda med på mitt jobb, tänk om man kunde smussla med sig ett hem :)
 En liknande stol som dessa har jag vid datorn i allrummet. köpte den på second hand :) ibland har man tur.
Läcker liten hörna, eller hur?
Ja orkar man inte åka runt på loppisar eller fynda på blocket så finns det ett ställe i Stockholm som heter Dusty Deco. De har massor av fina saker, inte direkt till loppispriser men man blir inte heller helt rånad
Gå gärna in på deras sida eller änu hellre åk dit och kolla
Trevlig Helg!